Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Система надає можливість студентам підготуватись до екзамену та провести його

Методи ціноутворення товарів і послуг

Тренінг “Методи,  стратегія ціноутворення товарів і послуг”

Дводенний семінар для фахівців у сфері маркетингу і продажу

Чому важливий цей тренінг:

Ціна має для покупця одне значення, а для продавця зовсім інше. Для покупця це вартість чого-небудь. Для продавця ціна – це доход, що є первинним джерелом прибутку. У більш широкому значенні ціна розподіляє ресурси у вільній ринковій економіці. Існує багато точок зору на ціну, тому не дивно, що ціноутворення для маркетологів представляє важку задачу.

Що таке ціна? Ціна – це те, що дається в обмін на право володіти річчю або послугою. Це також може бути час, який витрачено на придбання товару або послуги. Покупці зацікавлені у встановленні «справедливої ціни». «Справедлива ціна» реально означає «відчуття справедливої цінності», отриманої в результаті обміну. Тобто, ціна також може асоціюватися з відчуттями, а не тільки з грішми.

Ціна грає життєво важливу роль для маркетологів. Ціна – це ключ до одержання прибутку будь-якою організацією. Доход – це ціна реалізації товару клієнтові, помножена на кількість проданих одиниць товару. Доход – це те, чим оплачується вся діяльність компанії: виробництво, фінансування, продажі, розподіл і т.д. Що залишається поверх того, те і є прибуток. Менеджери звичайно прагнуть до встановлення такої ціни, що забезпечує гарний прибуток.

Щоб заробити прибуток, менеджери повинні вибирати таку ціну, щоб вона була не дуже високою і не дуже низькою, щоб ця ціна відповідала відчуттю цінності для цільових покупців. Якщо ціна встановлена занадто високою, то у свідомості покупців цінність, що відчувається, буде менше вартості і можливості для реалізації такого товару будуть втрачені. Установлення занадто високої ціни на нові товари спонукує деяких покупців шукати можливість купити такий же, але старий товар (секондхенд) або йти до продавців, що реалізують товар на умовах консигнації. Утрата продажу може означати тільки одне – утрату доходу. І навпаки, якщо ціна дуже низька, це може сприйматися як велика цінність для покупця, але фірма втрачає доход, що міг би бути зароблений. Спроба установити справедливу ціну - це найбільш стресова, що чинить високий тиск на менеджера, задача, рішення якої вимагає схвалення споживчим ринком в наслыдок наступних причин:

  • Зіштовхуючись з безліччю нових товарів, потенційний покупець ретельно оцінює вартість кожного і порівнює цінність нового товару з вже існуючими.
  • Зростаючі можливості по створенню і захисту власних брендів, установлення вигідних цін на такі товари здійснює тиск на ціноутворення.
  • Багато фірм намагаються підтримати або збільшити їхню частку на ринку шляхом зниження ціни.

    Для того, щоб вижити в сучасних суворих умовах конкуренції на ринку товарів і послуг компанії повинні покласти на ціну такі задачі, що повинні бути конкретними, досяжними і вимірними. Установлення реалістичних задач перед ціноутворенням вимагає періодичного аналізу для визначення ефективності цінової стратегії компанії. Для зручності цінова стратегія може бути розділена на три категорії: стратегія, що орієнтована на прибуток; стратегія, що орієнтована на продажі і стратегія статус кво.

  • По завершенню цього тренінгу учасники зможуть:

    1. Переконатися у важливості рішень стосовно ціни для економіки в цілому і для конкретної фірми.
    2. Перелічити і пояснити розмаїтість цілей, що стоять перед ціноутворенням.
    3. Враховувати вплив попиту на ціноутворення.
    4. Розробляти концепцію цілісної системи керування ціноутворенням.
    5. Розробляти стратегію ціноутворення, що орієнтована на витрати.

    6. Знати, як життєвий цикл товару, розподіл, Інтернет і экстранет, просування, вимоги великих покупців і відчуття якості можуть впливати на ціну.
    7. Використовувати процедуру встановлення справедливої ціни.
    8. Визначити як законодавство й етичні вимоги чинять тиск на рішення стосовно ціни.

    9. Знати, як знижки, ціноутворення за географічним принципом й інші прийоми ціноутворення можуть бути використані для точного регулювання базової ціни.
  • Хто повинний прослухати курс:

  • Дійсний курс розрахований на професійних менеджерів, торговельний персонал або осіб, зацікавлених у збільшенні продажу у рамках ринку товарів і послуг.

    План тренінгу і графік роботи

    День перший
    Вступна частина, тренер, матеріали курсу, учасники: 9:00
    Тема I: Важливість ціни
    • Що таке ціна.
    • Важливість ціни для маркетологів.
    9:20
    Перерва на каву 11:00
    Тема II: Цілі, що стоять перед ціноутворенням
    • Ціноутворення, орієнтоване на прибуток.
    • Ціноутворення, орієнтоване на продажі.
    • Ціноутворення, орієнтоване на стан статус кво.
    11:20
    Обід 13:00
    Тема III: Вплив попиту на ціну
    • Природа попиту.
    • Еластичність попиту.
    • Можливості цілісної системи керування.
    14:00
    Перерва на каву 15:40
    Тема IV: Вплив витрат на ціну
    • Ціноутворення за принципом: витрати плюс накидка.
    • Ціноутворення з урахуванням точки беззбитковості.
    16:00
    Завершення і підведення підсумків 17:30
    День другий
    Тема V: Вплив інших складових на ціну
    • Стадії життєвого циклу товару.
    • Конкуренція.
    • Стратегія розподілу.
    • Вимоги великих покупців.
    • Взаємозв'язок ціни і якості.
    9:00
    Перерва на каву 11:00
    Тема VI: Як установити ціну на товар?
    • Установлення цілей.
    • Оцінка попиту, витрат і прибутку.
    • Вибір цінової стратегії.
    • «Нуль відсотків» накладних витрат.
    • Ефект «Титаника». Як уникнути його?
    11:20
    Обід 13:00
    Тема VII: Законність і етика при розробці цінової стратегії
    • Несумлінна практика продажу.
    • Штучне здуття цін.
    • Цінова дискримінація.
    • Грабіжницькі ціни.
    14:00
    Перерва на каву 15:40
    Тема VIII: Прийоми точного регулювання базової ціни
    • Знижки, поступки і ціноутворення з урахуванням цінності.
    • Ціноутворення на основі цінності товару для споживача.
    • Ціноутворення з урахуванням географії продажу.
    • Спеціальні прийоми ціноутворення.
    • Претензії покупців.
    16:00
    Завершення і підведення підсумків 17:30

    У процесі тренінгу будуть використані видаткові матеріали (анкети, буклети, практичні рекомендації), будуть проводитися рольові ігри, тести, прослухуватися аудіо записи, виконуватися самостійні завдання.

  •  Веб-дизайн у Полтаві
    Альтернативна енергія - енергія майбутнього