Стилі поведінки - строгі тенденції до переваги того або іншого типу дій, коли Ви й інші маєте справу з задачами або людьми. Ми будемо визначати типи поведінки людей як: рішучий - "D", допитливий - "I", раціональний - "R", експресивний - "E".
Як професійному сервіс-провайдерові, Вам необхідно розуміти особливості стилів поведінки людей. Чим більш професійним Ви стаєте при визначенні свого власного стилю поведінки, а також інших людей, тим більш успішним Ви будете при встановленні і підтримці позитивних відносин із клієнтами.
Знання самого себе - це точка відліку. Допомогти Вам у цих зусиллях зможе тест, що демонструє основні особливості Вашої поведінки і поведінки клієнта.
Перш чим натиснути на кнопку, переконайтесь в тому, що Ви відповіли на всі питання. Відсутність відповіді на питання погіршує загальний результат.