Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Система надає можливість студентам підготуватись до екзамену та провести його

Пилип Котлер: маркетинг - це не тільки продаж і реклама

  • Philip Kotler  (Пилип Котлер) в своїх книгах з маркетингу стверджує,  що маркетинг - це не тільки продаж і реклама. Звичайно, продаж товарів  і їхня реклама виступають як невід'ємна частина маркетингу, однак маркетинг сам по собі варто розуміти набагато ширше й глибше. Маркетинг з'явився в розвинених країнах. Спочатку він використовувався у великих компаніях, що випускали товари споживчого й виробничого призначення. Пізніше він став застосовуватися й у сфері послуг, і в некомерційних структурах, і в державних організаціях і установах. Сьогодні маркетинг використовується у всіх організаціях, які беруть участь у конкурентній боротьбі за увагу, прихильність і гроші покупців, які абсолютно вільні у виборі необхідних їм товарів і послуг, - природно, вони вибирають кращих.
  • Без маркетингу жодному політикові не вдалося набрати необхідної кількості голосів виборців.

Чи може обійтись політика без маркетингу?

Володимир Мальованний

4 квітня 2006 року.

Маркетинг необхідний не тільки компаніям-виробникам, працівникам гуртової й роздрібної торгівлі,  але й кожній людині і організації. Юристи, бухгалтери та лікарі також використовують прийоми маркетингу для регулювання попиту на їхні послуги. Аналогічно чинять і лікарні, і музеї, і театральні колективи. Без розробки й реалізації відповідного маркетингового плану жодному політикові не вдалося набрати необхідної кількості голосів виборців, жоден курорт не залучить багато туристів.

Вибори можна розглядати з точки зору маркетингу

Сучасний автор Zicmund, William G в книзі «Effective marketing: creating and keeping customer in e-commerce world» (Створення і утримання клієнтів в світі електронного бізнесу) наводить приклад із політичного життя.  Пропозиція голосувати за кандидата, який публічно обіцяє самовіддано працювати на благо його виборців, є не що інше як класичний приклад обміну, а отже його можна розглядати з точки зору маркетингу.

Досвід багаторічного спілкування нашої консалтингової фірми з представниками сфери бізнесу говорить про те, що багато з цих представників не вірять в дію законів маркетингу на території сьогоднішньої України. Про це більш детально розповідалось в інших статях, які розміщені на чинному сайті. Якщо люди бізнесу часто-густо сумніваються, то годі вже й казати про політиків. Тому не дивно, що зчинився такий галас відносно результатів виборів.

Але якщо десятки політичних партій сприймають результати виборів до Верховної Ради України в березні 2006 року як грім серед ясного неба, то тільки не ми - працівники консалтингової фірми «Технології Сталого Розвитку». Багато людей пам’ятають про сторінку www.tsd.com.ua/voting_ua.php, яка була розміщена на нашому сайті, де можна було проголосувати. Опитування розпочато 30 січня 2006 року о 22 годині і закінчилось за 15 днів до виборів, як це передбачено Законом.

Вважаємо, що доцільно опублікувати основні результати, оскільки вони налаштовують на глибокі роздуми та навівають багато думок.

Результати інтерактивного голосування на сайті   в порівнянні з фактичними результатами

  • Середній відсоток відхилення результатів інтерактивного голосування на сайті від фактичних результатів, оголошених ЦВК, по всім 45 партіям та блокам складає - 1,73 %.
  • Середній відсоток відхилення результатів інтерактивного голосування на сайті від фактичних результатів, оголошених ЦВК, по партіям та блокам, які зайняли останні 35 місць, складає 0,34%.
  • Максимальне відхилення від фактичного результату по партіям та блокам, які зайняли останні 35 місць, складає 1,02 %.

Відхилення результатів інтерактивного голосування на сайті від фактичних результатів, оголошених ЦВК, по: 

  • "Блоку Юлії Тимошенко"  - мінус 0,6%.
  • Блоку "НАША УКРАЇНА"   - мінус  2,7%.
  • "Народному блоку Литвина"   - 0,16%.
  • "Опозиційному блоку НЕ ТАК!"   мінус 0,12%. 
  •  Партії Зелених України   -  мінус 0,03%.
  •  
Примітка. «Мінус» означає, що дані ЦВК менші, чим дані інтерактивного голосування.

Висновок:

Політикам перш, чим витрачати мільярди гривень на виборчу кампанію, необхідно порадитись зі спеціалістами з маркетингу.

 Веб-дизайн у Полтаві
Альтернативна енергія - енергія майбутнього