Настінний календар розроблений рекламною фірмою NNN для фірми «Будматеріали» і призначений для споживачів, яких можна було б розділити на дві групи:
Споживчі властивості календаря
Аналіз споживчих властивостей календаря і його цінності для першої категорії споживачів показує:
Календар як реклама
Щодо якості календаря як реклами, діяльності, сервісу і товарів фірми «Будматеріали» можна сказати: клієнти, приходячи на фірму, очікують, що будуть відбуватися певні події, що відносяться до товарів або послуг, що вони одержують. Клієнти типово мають певні очікування щодо людей та товарів.
Щодо людей клієнти очікують:
Щодо товарів і сервісу клієнти очікують:
Аналізуючи відповідність реклами, поміщеної в календарі, можна допустити, що потенційний клієнт не може одержати уявлення про персонал по жодному з пунктів, що відносяться до очікувань щодо персоналу. Що стосується очікувань щодо товарів і сервісу, то в завуальованому вигляді можна одержати уявлення тільки про те, що товари можуть задовольняти потреби клієнта. По іншим пунктам відповідей з інформації, представленої в календарі, одержати не удалося.
Якість сервісу фірми «Будматеріали»
Наступний аспект, що повинний був бути відображений у календарі, - якість сервісу по шкалі оцінки. Оцінок якості сервісу відомо п'ять: зразковий, вище за середній, середній, нижче середнього, незадовільний. З інформації, представленої в календарі, не можна одержати уявлення про те, якої якості сервіс надає фірма «Будматеріали». Зауважимо, що сервіс середнього рівня надає послуги, яких очікує клієнт.
Думаємо, що фірма «Будматеріали» ототожнює себе не із середньою фірмою, а отже, ця обставина і повинна була бути відображена на календарі.
«Старі» і «нові» клієнти
Останній аспект проблеми. Клієнти поділяються на «старих» і «нових». Старі клієнти обходяться компанії в 10 разів дешевше, ніж «нові», тому їх необхідно утримувати. Тобто, турбота про "старих" клієнтів повинна червоною ниткою проходити через будь-яку рекламну акцію, у тому числі й у календарі.
Висновки