Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Розкручування сайту, вихід на першу сторінку пошукових машин

Тест визначає рівень професійного іміджу

Дайте відповідь на питання тесту

Як професійний продавець, Ви маєте можливості зробити процвітаючої або зруйнувати організацію, у якій Ви працюєте. Ви знаходитесь на передній лінії в питаннях надання якісних послуг Вашим клієнтам.

Ваш вигляд, дії або бездіяльність і здатність до комунікації говорять дуже багато чого про організацію і її політику по задоволенню запитів клієнтів. З цих причин Ви повинні постійно прагнути до того, щоб знайти свій спосіб, як перетворити візит клієнта або розмову з ним у приємну і успішну.

Тест допоможе Вам зрозуміти, на якому етапі шляху до створення відполірованого, професійного іміджу Ви знаходитесь в даний момент.

ПИТАННЯ 1
Зворотний зв'язок - не важливий елемент у двосторонній моделі спілкування.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 2
Покупці оцінюють Вашу чесність і довіряють Вам більше, якщо Ви використовуєте слова: "Вибачте", "Я був не правий", коли Ви помиляєтеся.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 3
Такі фрази як: "Я спробую... ", "Я не впевнений... " шлють запевняння про те, що Ви збираєтеся допомогти вирішити проблеми покупця.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 4
Коли ви використовуєте погоджувальні або стверджувальні формулювання, покупець не стане нагнітати обстановку.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 5
Ви повинні прагнути скласти позитивне враження, звертаючи увагу на потреби покупця при першому і наступному контактах.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 6
Мати один раз приготовлене вітання або звернення для використання з усіма покупцями - це гарна практика.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 7
Коли ви не впевнені у відповіді - це гарна ідея виражати точку зору або міркувати про те, що що-небудь і коли-небудь відбудеться, коли покупець запитує.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 8
Підходяща відповідь на питання клієнта: "Чому що-небудь не може бути зроблено?" - це: "Наша політика (правила) цього не дозволяють".
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 9
Ви повинні відкладати зворотний зв'язок усякий раз, коли це можливо, доти, поки Ви здійснюєте комунікацію письмово.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 10
Зовнішній вигляд Вашого робочого місця має невеликий вплив на задоволеність покупця, оскільки ви - професіонал і допомагаєте вирішувати проблеми.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 11
Асертивна комунікація - значить вираження вашої точки зору позитивно й у стилі, що допомагає покупцеві зрозуміти, що ви впевнені в успіху і маєте повноваження, щоб йому допомогти.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 12
Асертивність - синонім агресивності.
Погоджуюсь Не погоджуюсь

Перш чим натиснути на кнопку, переконайтесь в тому, що Ви відповіли на всі питання. Відсутність відповіді на питання погіршує загальний результат.

На початок сторінки
 Веб-дизайн у Полтаві
Альтернативна енергія - енергія майбутнього