Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Система надає можливість студентам підготуватись до екзамену та провести його

Обслуговування клієнтів і поведінка

Тренінг “Обслуговування клієнтів і поведінка”

Одноденний семінар для фахівців у сфері маркетингу і продажу послуг і товарів

Чому важливий цей тренінг:

  1. Основна причина дисгармонії в людських відносинах – це тенденція до нав'язування своїх цінностей іншим людям. Персонал фірм майже завжди впроваджує щось нове в процес взаємодії з клієнтами, ознайомивши з поняттям «стиль поведінки».
  2. Вивчення ключових понять, зв'язаних з людьми, що мають різний стиль поведінки, дуже корисно у встановленні більш рівної й ефективної взаємодії. Факт, що це дозволяє уникнути ситуації: «необхідно починати все спочатку». Таким чином, можна усе робити правильно із самого початку.
  3. Розуміння суті стилів поведінки може допомогти у встановленні і підтримці позитивних відносин із клієнтом. Ніякий стиль поведінки не є кращим за інший.
  4. Поінформованість про Ваш особистий стиль поведінки може привести Вас до розуміння клієнтів і поліпшенню Ваших взаємин з ними.
  5. Часто існує багато різних відчуттів про одні й ті самі події. На наші відчуття часто впливають багато факторів таких як, фізичний стан, соціальна роль, поведінка, психологічні характеристики, приналежність до групи. Іноді є стільки думок про подію, скільки людей у ній приймали участь.

По завершенні цього тренінгу учасники зможуть:

  1. Знати чотири ключових стилі поведінки і ролі, що вони грають у процесі обслуговування клієнтів.
  2. Використовувати описану техніку для того, щоб взаємодіяти з клієнтами, що мають різний стиль поведінки.
  3. Розробити стратегію, що дозволяє ефективно взаємодіяти з клієнтами.
  4. Інтерпретувати невербальні сигнали, що посилаються клієнтом, на основі стилю поведінки.
  5. Відгукуватися на проблеми клієнта ефективно.

Хто повинний прослухати курс:

Дійсний курс розрахований на професійних менеджерів, торговельний персонал, або осіб, зацікавлених у збільшенні продажу у рамках ринку товарів і послуг.

План тренінгу і графік роботи:

Вступна частина, тренер, матеріали курсу, учасники: 9:00
Тема I:Чому турбує стиль поведінки?
  • Що значить «стиль поведінки»?
  • Визначення стилів поведінки.
  • Опишіть свій стиль поведінки.
  • Приклад проведення самооцінки стилю поведінки.
9:20
Перерва на каву11:00
Тема II:Тенденції стилю поведінки.
  • Рішучий.
  • Допитливий.
  • Раціональний.
  • Емоційний.
  • Особливості комунікації з кожним стилем.
  • Установлення більш міцних взаємин шляхом рішення проблем.
  • Вивчайте потреби споживача.
  • Уникайте говорити «ні».
  • Шукайте можливості для сервісу.
  • Фокусируйтесь на процесі поліпшення.
  • Дозвольте споживачеві почувати себе особливим.
  • Будьте культурно обізнаним.
  • Знайте ваші товари і послуги.
  • Продовжуйте вивчати людей.
  • Підготуйте себе до комунікації.
11:20
Обід13:00
Тема III:Маючи справу з відчуттями.
  • Фактори, що впливають на відчуття.
  • Відчуття і стереотипи.
  • Стереотипна оцінка.
14:00
Перерва на каву15:30
Тема IV : Стратегії для успіху.
  • Рішучий . Люди цього стилю поведінки часто хочуть зберегти час і гроші.
  • Допитливий. Часто бажають якості, ефективності, професіоналізму.
  • Раціональний. Часто хочуть установити злагоду і стабільність у групі.
  • Емоційний. Типово орієнтовані на людей і хочуть бути оточені ними.
16:00
Завершення і підведення підсумків.17:30
У процесі тренінгу будуть використані видаткові матеріали (анкети, буклети, практичні рекомендації), будуть проводитися рольові ігри, тести, прослухуватися аудио записи, виконуватися самостійні завдання.

 Веб-дизайн у Полтаві
Альтернативна енергія - енергія майбутнього