Автор багатьох книг і консультант у сфері менеджменту Пітер Друкер якось сказав: «Працювати з людьми важко, але не неможливо».
Важливий момент, що допоможе Вам краще обслуговувати своїх клієнтів, – це визнати, що усі вони мають свої потреби і очікування. Відомо, що стиль поведінки споживача (клієнта) впливає на його потреби і ступінь задоволеності. Існує кілька типів потенційно важких контактів зі споживачами. Час від часу Ви також будете зіштовхуватися з проблемою, як добре обслужити клієнтів, що можуть бути описані одним з наступних способів:
Кожна з цих категорій може бути важкою для Вас у залежності від Ваших знань, досвіду і здібностей. Ключ до успішного обслуговування всіх типів споживачів – розглядати кожного як індивідуальність. Дуже важливо уникати стереотипного підходу стосовно поведінки людей, оскільки це може зруйнувати встановлення партнерських відносин.
Дійсний курс розрахований на професійних менеджерів, торговельний персонал, або осіб, зацікавлених у збільшенні продажу у рамках ринку товарів і послуг.
Вступна частина, тренер, матеріали курсу, учасники: | 9:00 | |
Тема I: | Важкі споживачі. Чому люди купують?
| 9:20 |
Перерва на каву | 11:00 | |
Тема II: | Робота з важкими споживачами
|
11:20 |
Обід | 13:00 | |
Тема III: | Робота з внутрішніми клієнтами
| 14:00 |
Перерва на каву | 15:30 | |
Тема IV: | Процес вирішення проблеми. Модель процесу вирішення проблеми.
| 16:00 |
Завершення і підведення підсумків. | 17:30 |
У процесі тренінгу будуть використані видаткові матеріали (анкети, буклети, практичні рекомендації), будуть проводитися рольові ігри, тести, прослухуватися аудіо записи, виконуватися самостійні завдання.