Щорічно мільйони працівників в усьому світі беруть участь у тренінгах по розвитку навичок і умінь, зв'язаних з їхньою роботою. І в цьому плані Україна – не виключення.
Банки очікують побачити вимірні зміни в тому, як їхні співробітники працюють, будують свої взаємини, і наскільки вони здатні до нововведень після того, як їх «надихнув» тренер. Якщо тренера наймали для того, щоб він ознайомив співробітників з новими прийомами в сфері продажу банківських послуг, то, цілком природно, керівництво банку буде очікувати збільшення обсягу продажу банківських продуктів.
Для того, щоб зрозуміти дійсні потреби клієнта і запропонувати послуги, що цілком відповідають його запитам, необхідні як талант, так і глибоке розуміння цільового ринку і відповідних механізмів реалізації послуг, прийнятних для такого ринку. Головна задача цього курсу полягає в тому, щоб виробити в учасників розуміння й озброїти їх інструментами, необхідними для продажу банківських послуг.
Основна причина дисгармонії в людських відносинах – це тенденція до нав'язування своїх цінностей іншим людям.
Персонал фірм майже завжди впроваджує щось нове в процес взаємодії з клієнтами, ознайомившись з поняттям «стиль поведінки». Вивчення ключових понять, зв'язаних з людьми, що мають різний стиль поведінки, дуже корисно у встановленні більш рівної й ефективної взаємодії. Факт, що це дозволяє уникнути ситуації: «необхідно починати все заново». Таким чином, можна усе робити правильно із самого початку.
Розуміння суті стилів поведінки може допомогти у встановленні і підтримці позитивних відносин із клієнтом. Ніякий стиль поведінки не є краще іншого.
Поінформованість про Ваш особистий стиль поведінки може привести Вас до розуміння клієнтів і поліпшенню Ваших взаємин з ним.
Часто існує багато різних відчуттів про одні й ті самі події. На наші відчуття часто впливають багато факторів таких як фізичний стан, соціальна роль і поведінка, психологічні характеристики, приналежність до групи. Іноді є стільки думок про подію, скільки людей приймали в ній участь.
Дійсний курс розрахований на професійних менеджерів, сервіс-провайдерів і осіб, зацікавлених у збільшенні продажу банківських послуг.
День перший | ||
Вступна частина, тренер, матеріали курсу, учасники: | 9:00 | |
Тема I: | Двостороння комунікація
|
9:20 |
Перерва на каву | 11:00 | |
Тема II: | Значення довіри
|
11:20 |
Обід | 13:00 | |
Тема III: | Створення гарного першого враження шляхом створення атмосфери взаєморозуміння
|
14:00 |
Перерва на каву | 15:40 | |
Тема IV: | Шкала оцінки взаємин із клієнтом
|
16:00 |
Завершення і підведення підсумків | 7:301 | |
День другий | ||
Тема V: | Чому турбує стиль поведінки?
|
9:00 |
Перерва на каву | 11:00 | |
Тема VI: | Тенденції стилю поведінки
|
11:20 |
Обід | 13:00 | |
Тема VII: | Особливості комунікації з кожним стилем
|
14:00 |
Перерва на каву | 15:40 | |
Тема VIII: | Маючи справу з відчуттями
|
16:00 |
Завершення і підведення підсумків | 17:30 |
У процесі тренінгу будуть використані видаткові матеріали (анкети, буклети, практичні рекомендації), будуть проводитися рольові ігри, тести, прослухуватися аудіо записи, виконуватися самостійні завдання.