Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Розкручування сайту, вихід на першу сторінку пошукових машин

Напрямки консультацій фірми «Технології Сталого розвитку»

Планування, облік, контроль і оцінка роботи персоналу маркетингових і збутових підрозділівДиректор інформаційно-просвітницького центру "ЛАСПі" Тамара Ходурська (ліворуч) розглядає матеріали аналізу бухобліку.

Досвід співробітництва з підприємствами м. Полтави і м. Києва вказує на те, що проблеми більшості фірм, що зв'язані зі збільшенням збуту товарів і послуг, зосереджені в трьох сферах

Сфери консультацій

  1. Власне маркетингу і маркетингової стратегії (визначення цільового ринку, його ємності і перспективності, конкурентів, використання інструментів маркетингу таких, як ціна, товар, просування і місце);
  2. Менеджменту (планування, облік, контроль і оцінка роботи персоналу маркетингових і збутових підрозділів);
  3. У техніці продажу (незнання персоналом властивостей товарів і послуг, їхніх переваг у порівнянні з аналогами, що випускаються конкурентами; прийомів двосторонньої комунікації; вербальних і невербальних сигналів; уміння визначити запити і потреби як зовнішнього, так і внутрішнього клієнта, уміння продавати вигоди і вирішувати проблеми клієнта).

Щоб уникнути банкрутства і включення вашого бізнесу в сумний розділ статистики, про яку мова йшла на одній зі сторінок цього сайту, кожній фірмі необхідно всеосяжне, систематичне, незалежне і регулярне вивчення середовища, цілей, стратегій і діяльності компанії. Ціль такого аналізу - визначення проблем і можливостей, а також розробка пропозицій по складанню плану дій, спрямованих на підвищення ефективності компанії. Іншими словами, необхідно проводити маркетинговий аудит (аналіз внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища фірми). У процесі повсякденної діяльності такий аудит доцільно проводити силами власних фахівців, але всеосяжний і об'єктивний аналіз можливий тільки за умови залучення консалтингових фірм.

Менеджмент

Аналізуючи менеджмент фірми, ми звертаємо увагу на те, що ведення бізнесу вимагає самовіддачі, наполегливості, здатності приймати рішення і керувати як працівниками, так і фінансами. Управління фірмою в поєднанні з керуванням маркетингом і фінансами створює фундамент і закладає успіх будь-якого бізнесу. Подібно заводам і устаткуванню люди теж є ресурсом, але найбільш коштовним із усіх, котрий має бізнес. Ми також звертаємо увагу на те, що робітники та службовці виконують суттєву роль у всебічному функціонуванні бізнесу. Отже, розуміння того, якими знаннями ви володієте і які вам необхідні, важливо в процесі підбору персоналу з метою заповнити прогалини. Також дуже важливо знати не тільки те, як керувати персоналом, але і як винагороджувати їх за працю. Ми радимо, щоб співробітники були частиною команди, були поінформовані, щоб з ними здійснювався зворотний зв'язок щодо прийнятих рішень. Ми стверджуємо і доводимо на конкретних прикладах, що співробітники часто мають чудові ідеї, що дозволяють освоїти нові ринки, пропонують інновації щодо існуючих товарів і сервісу або пропонують нові товарні лінії чи сервіс, що в, свою чергу, може підвищити конкурентноздатність будь-якого бізнесу.

Маркетинг

Ми намагаємось переконати клієнта в тому, що маркетинг повинний грати життєво важливу роль в успішному веденні бізнесу. Як добре фірма оперує на ринку відповідно до законів маркетингу поряд з іншими факторами, у кінцевому рахунку, буде визначатися ступінь її успіху або провалу. Ключовий елемент наших консультацій полягає в тому, що, ґрунтуючись на реальних прикладах, ми доводимо необхідність розробки маркетингової стратегії, важливість знання клієнтів – чому вони віддають перевагу і що відкидають, а також характер їхніх очікувань. Ми можемо допомогти в ідентифікації цих факторів, і розробці маркетингової стратегії, що дозволить вашій фірмі спонукати і задовольняти потреби клієнтів. Ми приймаємо участь у розробці плану маркетингу, що повинний містити відповіді на наступні питання:

  1. Хто є вашими покупцями?
  2. Чи є ринок зростаючим, стабільним або має тенденцію до зменшення?
  3. Чи є ваша частка на ринку зростаючої, стабільної або має тенденцію до зменшення?
  4. Чи досить великий ринок для того, щоб ви могли збільшувати виробництво товарів або послуг?
  5. Як ви будете завойовувати, утримувати, збільшувати свою частку на ринку?
  6. Яку цінову політику ви будете використовувати?

Реклама і зв'язки з громадськістю

Реклама і просування товарів або послуг можуть сприяти або процвітанню, або занепаду бізнесу. Мати гарні товари і послуги, але не рекламуючи і не просуваючи їх, схоже на те, як якби взагалі не мати бізнесу. Багато власників бізнесу діють відповідно до помилкової концепції, що бізнес буде просувати себе сам, тому направляють гроші, що повинні були використані на рекламу, на інші потреби бізнесу. Саме з огляду на цю обставину, наша консалтингова фірма радить розглядати рекламу і просування як життєво важливий процес для бізнесу і відповідно фінансувати його. Ми постійно нагадуємо нашим клієнтам про те, що чим більше уваги і турботи виявлять вони до їх маркетингових програм, тим більше успішним буде їхній бізнес.

Фінансовий менеджмент

Гарний фінансовий менеджмент – є одним із кращих способів для будь-якого підприємства залишатися прибутковим і платоспроможним. Звичайно ми рекомендуємо нашим клієнтам розглядати фінансовий менеджмент як наріжний камінь будь-якого починання. Ми часто повинні нагадувати, що щороку тисячі потенційно успішних підприємств стають банкрутами через незадовільний фінансовий менеджмент. Ми можемо допомогти кожному власникові бізнесу, якому необхідно розробити і упровадити фінансову політику, покликану забезпечувати виконання організацією фінансових зобов'язань. Для ефективного управління фінансами спланувати гарний реалістичний бюджет, що визначає реальні потреби у фінансах для тих, хто хоче відкрити бізнес (стартовий капітал), і кількість фінансів, необхідних для функціонування бізнесу (оборотний капітал).

Бізнес планування

Багато нових і потенційних підприємців повинні були б розробити бізнес план, але часто не роблять цього. Ми можемо допомогти вам розробити форму бізнес плану і наповнити її змістом. Бізнес план складається з 4 розділів: опис бізнесу; план маркетингу; фінансовий план; план менеджменту. Доповнення до бізнес плану повинне включати резюме, підтверджуючі документи і фінансовий прогноз. Усе це при нашій участі і підтримці ви можете виконати без усяких проблем.

Послуги для Вас

Весільні сукні з колекцій 2014 і 2015 років світових і вітчизняних дизайнерів, Київ Готель Алмаз в Полтаві
 Веб-дизайн у Полтаві
Альтернативна енергія - енергія майбутнього