Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Система надає можливість студентам підготуватись до екзамену та провести його

Тест на вміння домогтися лояльності клієнта

Дайте відповідь на питання тесту

Відносини побудовані на довірі. Найважливіше, що необхідно пам'ятати про довіру, - це те, що без неї Ви не маєте взаємин.

Це також справедливо і для відносин між людьми, не тільки для взаємин із клієнтами.

Для клієнта важливо мати довіру для того, щоб продовжувати бізнес з Вами і Вашою організацією. Довіра повинна бути зароблена.

Тест дозволяє оцінити, наскільки Ваші вчинки і справи варті довіри клієнта.

ПИТАННЯ 1
Задоволеність і лояльність клієнта є результат забезпечення ефективним товаром і сервісом, вирішення проблем і виключення невдоволення клієнта.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 2
Кількість клієнтів, які мали проблеми, що були вирішені, і які продовжують бізнес з організацією, складає близько 9%.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 3
Один із способів взяти на себе відповідальність за встановлення відносин з клієнтом - персоніфікувати Ваші підходи до клієнта.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 4
Клієнт звичайно вирішує робити першу і наступну покупку, ґрунтуючись на якості наданих товарів і послуг.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 5
Багато клієнтів повертаються в організацію через гарні взаємини з персоналом, хоча аналогічні товари і послуги доступні скрізь.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 6
Як тільки в клієнта установилися партнерські відносини з організацією, існує тенденція до зниження вимог клієнта до якості сервісу.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 7
З ентузіазмом демонструючи: “Я щасливий служити вам”, Ви робите позитивний вплив на взаємини з клієнтом.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 8
Клієнт звичайно виражає шість простих потреб, що повинні бути задоволені сервіс-провайдером, для створення лояльності клієнта.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 9
Звертатися по імені до клієнта - це гарний спосіб персоніфікувати взаємини з клієнтом.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 10
Довіра не є головним чинником для більшості клієнтів.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 11
Розглядати скарги швидко й ефективно - це гарна стратегія по утриманню клієнтів.
Погоджуюсь Не погоджуюсь
ПИТАННЯ 12
Важливий крок, що часто упускається з виду, - це наступні за угодою дії.
Погоджуюсь Не погоджуюсь

Перш чим натиснути на кнопку, переконайтесь в тому, що Ви відповіли на всі питання. Відсутність відповіді на питання погіршує загальний результат.

На початок сторінки
 Веб-дизайн у Полтаві
Альтернативна енергія - енергія майбутнього