Тести: реклама, креативність, маркетинг, комунікація
Мати відмінні товари й послуги, але не рекламуючи й не просуваючи їх, схоже на те, як якби взагалі не мати бізнесу. Багато власників бізнесу діють відповідно до помилковій концепції, що бізнес буде просувати себе сам, тому направляють гроші, що повинні були бути використані на рекламу, на інші потреби бізнесу
Феномен повідомлень, які посилають не через слова, зачаровує людей багато століть. Широка громадськість познайомилася із цим предметом після того, як була опублікована книга Джуліуса Фаста, що визначив різні пози, руху, жести, приписуючи їм несказанні повідомлення будь-кому.
Ви перебуваєте на передній лінії в питаннях надання якісних послуг Вашим клієнтам. Ваш вид, дії або бездіяльність і здатність до комунікації говорять дуже багато чого про організацію й політика по задоволенню запитів клієнтів
Відносини побудовані на довірі. Найважливіше, що необхідно пам'ятати про довіру, - це те, що без нього Ви не маєте взаємин. Це також справедливо й для відносин між людьми, не тільки для взаємин із клієнтами.
Стилі поведінки - це спостережувані строгі тенденції до переваги того або іншого типу дій, коли Ви й інші маєте справу із завданнями або людьми. Ми будемо визначати типи поведінки людей як: рішучий - "D", допитливий - "I", раціональний - "R", експресивний - "E".
Головне завдання бізнесу в умовах ринкової економіки - це створення нових і втримання старих клієнтів або покупців.
Креативність Боги полягала в тому, що він створив мир. Креативність Діккенса полягала в тому, що він створив у своїх добутках безліч художніх чудових образів. Чи залишилося нам ще щось для креативності?