Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Система надає можливість студентам підготуватись до екзамену та провести його

Методи продаж товарів і послуг

Тренінг “Методи продаж товарів і послуг”

Дводенний семінар для фахівців у сфері маркетингу і продажу

Чому важливий цей тренінг

Щорічно мільйони працівників в усьому світі беруть участь у тренінгах по розвитку навичок і умінь, зв'язаних з їхньою роботою. І в цьому плані Україна – не виключення.

Компанії очікують побачити вимірні зміни в тому, як їхні співробітники працюють, будують свої взаємини, і наскільки вони здатні до нововведень після того, як їх «надихнув» тренер. Якщо тренера наймали для того, щоб він ознайомив співробітників з новими прийомами в сфері продажу, то, цілком природно, керівництво компанії буде очікувати збільшення обсягу продажу.

Для того щоб зрозуміти дійсні потреби клієнта і запропонувати послуги і товари, що цілком відповідають його запитам, необхідні як талант, так і глибоке розуміння цільового ринку і відповідних механізмів продажу, прийнятних для такого ринку. Головна задача цього дводенного семінару полягає в тому, щоб виробити в учасників розуміння й озброїти їх інструментами, необхідними для продажу товарів і послуг.

По завершенню цього тренінгу учасники зможуть:

  1. Розробляти стратегії прориву, що цілком відповідають особливостям ринку, в умовах якого вони працюють, і характеру наданих послуг.
  2. Визначити роль торговельного персоналу компанії в процесі створення цінності для споживачів.
  3. Розробити основні рішення, які необхідно прийняти для організації управління торговельним апаратом фірми.
  4. Знати, як відбувається підбір штату продавців і його структуру.
  5. Знати, як компанії приймають на роботу, відбирають і навчають торговельних працівників.
  6. Описати, яким чином компанії винагороджують працю продавців, здійснюють контроль їхньої діяльності й оцінюють ефективність роботи.
  7. Зрозуміти і використовувати у своїй роботі базові прийоми по застосуванню наступних маркетингових підходів:
  • «Холодний візит»
  • Маркетинг за допомогою розсилок
  • Прямі продажі
  • Телемаркетинг
  • Інноваційний маркетинг
  1. Встановити позитивну взаємодію з покупцями на робочому місці.
  2. Розрізняти елементи ефективного двостороннього міжособистісного спілкування.
  3. Організовувати ефективний зворотний зв'язок.
  4. Бути асертивними з іншими.
  5. Дати визначення невербальної комунікації.
  6. Довідатися про потенційний вплив на покупців невербальної комунікації.
  7. Ефективно використовувати невербальні сигнали для досягнення і поліпшення задоволеності покупців.
  8. Знати ефект, що стать і культура чинять на комунікацію.
  9. Знати переваги поведінки, орієнтованої на покупця.
  10. Створювати орієнтований на покупця імідж через використання невербальних сигналів.

Хто повинний прослухати курс:

Дійсний курс розрахований на професійних менеджерів або осіб, зацікавлених у збільшенні продажу у рамках ринку товарів і послуг.

План тренінгу і графік роботи

День перший
Вступна частина, тренер, матеріали курсу, учасники: 9:00
Тема I: Ключі до проникнення на ринок товарів і послуг
  • Маркетинг - створення цінностей та обмін ними.
  • Нужди, потреби, запити.
  • Товари та послуги.
  • Споживча цінність.
9:20
Перерва на каву 11:00
Тема II: Методи й інструменти маркетингу в сфері продаж
  • Маркетинговий комплекс: товар, ціна, просування, місце.
  • Обмін, угоди та відносини.
  • Ринки.
  • Види маркетингової діяльності.
  • Зовнішнє маркетингове середовище.
  • Внутрішнє маркетингове середовище.
11:20
Обід 13:00
Тема III: Управління маркетином, його значення для зростання продаж
  • Контроль та регулювання попиту.
  • Створення взаємовигідних відносин зі споживачем.
  • П'ять концепцій управління маркетингом, яку вибрати для збільшення прибутків?
    • Концепція вдосконалення виробництва.
    • Концепція вдосконалення товару.
    • Концепція інтенсифікаціїї комерційних зусиль.
    • Концепція маркетингу.
    • Концепція соціально-етичного маркетингу.
  • Інноваційний маркетинг.
14:00
Перерва на каву 15:40
Тема IV: Особистий продаж і керування збутом
  • Торговий агент. Що таке хороший продавець?
  • Роль служби збуту.
  • Менеджмент служби збуту.
  • Структура служби збуту.
  • Підбор штату продавців і його структура.
  • 72 питання, що задають при проведенні інтерв'ю з кандидатами на посаду торговельного агента.
  • Телемаркетинг.
16:00
Завершення і підведення підсумків 17:30
День другий
Тема V: Система планування, контролю та оцінки роботи торгового персоналу
  • Постановка задач торговому персоналу.
  • Чотири системи оплати праці торгового персоналу. Недоліки та переваги.
  • Посадова інструкція, положення про оплату праці торговельного агента на ринку товарів і послуг.
  • Оцінка діяльності торгового персоналу.
  • Звіти про контакти.
  • Порівняння результатів діяльності окремих торгових агентів.
9:00
Перерва на каву 11:00
Тема VI: Принципи особистої продажі
  • Процес особистої продажі.
  • Етапи процесу продажі.
    • Пошук і оцінка покупця.
    • Підготовка до контакту.
    • Контакт.
    • Презентація і демонстрація.
    • Подолання суперечностей.
    • Заключний етап - підписання контракту.
  • Супроводження угоди.
11:20
Обід 13:00
Тема VII: Двостороння комунікація
  • Задачі, які необхідно вирішувати при комунікації.
  • Позитивна вербальна комунікація.
  • Неасертивна й асертивна поведінка продавця.
14:00
Перерва на каву 15:40
Тема VIII: Невербальна комунікація при обслуговуванні покупців
  • Канали передачі почуттів.
  • Сфера невербальної поведінки:
    • Мова тіла.
    • Голосові сигнали.
    • Зовнішній вигляд.
    • Просторові сигнали.
    • Сигнали навколишнього середовища.
    • Різні сигнали.
  • Непродуктивна поведінка.
16:00
Завершення і підведення підсумків 17:30

У процесі тренінгу будуть використані видаткові матеріали (анкети, буклети, практичні рекомендації), будуть проводитися рольові ігри, тести, прослухуватися аудіо записи, виконуватися самостійні завдання.

 Веб-дизайн у Полтаві
Альтернативна енергія - енергія майбутнього