Консалтингова фірма "Технології Сталого Розвитку"
ПОШУК ПО САЙТУ:         Web     Сайт  
Система надає можливість студентам підготуватись до екзамену та провести його

Сайт - це реклама

  • Виходячи з того, що сайт - це реклама, ми маємо зважати на те, наскільки Замовник сайту розуміється в питаннях реклами.
  • Дослідження, які проведені впродовж кількох років консалтинговою фірмою "Технології сталого розвитку", показали, що на питання тесту "Що таке реклама" на "відмінно" відповіли 1% опитаних, оцінку "добре" отримали 11%, оцінку "задовільно" - 10% і "не задовільно" - 78%.
  • Останнім часом тенденція не змінюється. Якщо і Замовник сайту і його Розробник однаково не обізнані в питаннях реклами, виникає ситуація, коли ефективність сайту може бути дуже низькою.

Сайт - це інвестиції

  • У травні 2005 року Accel Partners інвестувала $12,7 млн. в Facebook, і Jim Breyer вніс $1 млн власних коштів на рахунок Facebook в банк.
  • Вже в січні  2009 Compete.com згідно з проведеним дослідженням відносить Facebook до найбільш часто використовуваних соціальних мереж по всьому світу з найбільшою кількістю активних користувачів на місяць.
  • Грунтуючись на своєму доході в 2012 році, який склав $5,1 млрд., Facebook приєдналася до списку Fortune 500 в перший раз, так як знаходиться на 462 місці в списку, опублікованому в травні 2013 року.

Сайти створюють робочі місця

  • Google: кількість працівників - 44,777 (лютий, 2013).
  • Facebook: загальна кількість працівників - 5,299 (липень, 2013).
  • Twitter: тут працює більше 900 працівників.

Гостьова книга: бути чи не бути?

  • Для сайту www.tsd.com.ua кількість спроб записати повідомлення в гостьову книгу складає 5% від загального трафіку.
  • 98,4% записів блокується антиспамовим фільтром, встановленим на сайті.
  • 1,6% від загальної кількості спроб вдається обійти фільтр і записати на сторінку для гостей текст, який після аналізу модератора також кваліфікується як спам.
  • Записи, які безпосередньо мають відношення до сайту (позитивні чи негативні), зустрічаються надзвичайно рідко.

Веб дизайн. Деякі аспекти створення сайту

Володимир Мальований

Вересень, 2013

Сьогодні веб сайт може виступати, на нашу думку, в двох іпостасях: як власне самодостатній продукт (товар), на якому побудований бізнес, і як інструмент маркетингу, головним чином, як реклама товару чи послуг

Наприклад, пошукові системи, каталоги, сайти соціальних мереж.

Всім відомі Google, Facebook, Yandex, Odnoklassniki.ru, Twitter, Vk.com (рос. ВКонтакте) та багато інших. Створення веб сайту - це по суті інвестиції в бізнес або навіть його створення.

Інший різновид сайтів - сайти, які виконують допоміжну функцію до бізнесу чи товару. Наприклад, ви виробляєте каструлі, або ваша організація надає юридичні чи медичні послуги і у вас є сайт.

Веб сайт можна розглядати як рекламу та створення іміджу фірми, особистості, товару чи послуги.

При розгляді питання про створення веб сайту важливо максимально точно визначитись з очікуваннями. Йдеться про те, що вони (очікування) мають бути реальними - не завищеними і, навпаки, не заниженими. Очікування мають ґрунтуватись на певних реаліях.

Які ж ці реалії?

На практиці зустрічаються клієнти, які не дооцінюють значення веб сайту. Ще кілька років тому важко було переконати керівників готелів в тому, що сайт - чи не найголовніший інструмент просування такого виду послуг. Дивно було бачити, що значні кошти витрачались на рекламу в місті. Виникало питання, а чи взагалі мешканці міста є потенційні клієнти готелю?

Щоб переконати власника готелю у необхідності сайту довелось провести аналіз заповнення готельних номерів: коефіцієнт заповнення складав близько 30%. Підвищення коефіцієнта заповнення до 40% давало повернення інвестованих коштів лише за пів року. Насправді так і сталося.

Інший випадок недооцінки значення веб сайту при інвестуванні в той чи інший бізнес - це відсутність в кошторисі (іноді багатомільйонному) витрат на розробку сайту. Це схоже на те, що при купівлі дорогого автомобіля було зекономлено на болтах, якими прикручуються колеса. Сайт має працювати з самого початку бізнесу, а розроблятись паралельно з будівництвом, налагодженням обладнання, технологій.

В багатьох випадках тільки сайт дає можливість проінформувати клієнтів в інших містах, чи країнах про доступність того чи іншого виду послуг. До такого виду послуг можливо віднести послуги готелів, туристичних бюро, медичних закладів, юридичних консультацій.

Існує і інша реальність. Замовники веб сайтів часто завищують свої очікування від сайту. Вклавши в розробку та просування сайту одноразово 10000 гривень, менеджери хочуть отримати прибуток впродовж року в десятки разів вищий.

Чи виправдані такі очікування?

Коли йдеться про інвестиції, то існує певна процедура розгляду пропозицій щодо напрямку інвестування, розглядається економічна ефективність від інвестицій, а також ROI (return on investment), тобто, час повернення інвестованих коштів. Нормальний річний прибуток від інвестицій складає від 30 до 50%. Отже кошти, вкладені в сайт можуть бути повернені за два-три роки.

Сайт - це лише один із інструментів маркетингу. Завищені очікування від ефективності сайту можуть призвести до того, що іншим складовим маркетингового комплексу, відомим як 4Р (four Ps) - властивості товару (послуг), ціна, місце та просування, може не приділятись належна увага, а бо і взагалі може бути відсутня робота по цим напрямкам.

Отже, розробник сайту має іноді розібратись в структурі та ефективності маркетингового комплексу свого клієнта, дати йому рекомендації стосовно вирішення тих чи інших проблем реклами та просування його бізнесу.

Володимир Мальований

 Веб-дизайн у Полтаві
Альтернативна енергія - енергія майбутнього